10 dagen houdbaar Gekoeld verzonden Verzending vanaf 4 pakjes Levering via PostNL

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik betalen?

Onze website biedt de mogelijkheid om te betalen via iDEAL, zo kunt u veilig en snel betalen.

 

Is er een minimaal bestelbedrag?

U dient voor minimaal €20 euro te bestellen. Dit komt neer op 4 pakjes Protino. Omdat wij een minimale houdbaarheid van 10 dagen garanderen kunt u de Protino dus lang bewaren.

Wanneer kan ik bestellen?

Wanneer u voor 13:30 uur besteld wordt uw bestelling de volgende dag door ons verzonden. U ontvangt uw pakket gemiddeld binnen twee dagen.

Besteld op Verzonden Verwachte leverdag
Maandag: Dinsdag Woensdag
Dinsdag: Woensdag Donderdag
Woensdag: Donderdag Vrijdag
Donderdag: Vrijdag Zaterdag
vrijdag: Maandag Dinsdag
Zaterdag: Maandag Dinsdag
Zondag: Maandag Dinsdag

PostNL

 

Wanneer moet ik bestellen?

Wanneer u voor 13:30 uur besteld wordt uw bestelling de volgende dag door ons verzonden. U ontvangt uw pakket gemiddeld binnen twee dagen via PostNL.

 

Besteld op Verzonden Verwachte leverdag
Maandag: Dinsdag Woensdag
Dinsdag: Woensdag Donderdag
Woensdag: Donderdag Vrijdag
Donderdag: Vrijdag Zaterdag
vrijdag: Maandag Dinsdag
Zaterdag: Maandag Dinsdag
Zondag: Maandag Dinsdag

PostNL

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Indien u iets bent vergeten te bestellen dan kunt u dit aan onze klantenservice doorgeven via 053 203 2078 of via het contactformulier.

De verzending

Hoe blijft de Protino koud?

De Protino wordt verzonden in speciale dozen die zijn voorzien van gelpacks. Hierdoor blijft de Protino geruime tijd onder de 7 graden, lang genoeg om te zorgen dat uw bestelling gekoeld bij u aankomt.

Ik was niet thuis toen de bezorger aanbelde

Protino is een versproduct met een beperkte houdbaarheidsdatum, om die reden is het belangrijk dat het pakket zo snel mogelijk weer gekoeld wordt opgeslagen.

Indien u niet thuis bent wanneer de bezorger aanbelt wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Wanneer ook deze aflevermogelijkheid mislukt zal uw pakket retour worden gezonden. Het pakket zal dan bij ons worden opgeslagen en u kunt dan contact met ons opnemen om het pakket opnieuw op te sturen.

*Additionele verzendkosten zullen bij u in rekening worden gebracht.
*Omdat de Protino een beperkte houdbaarheid heeft kan het zijn dat na de tweede verzendpoging de houdbaarheid van 10 dagen niet haalbaar is.
Wanneer en hoe laat bezorgen jullie?

Indien u voor 13:30 uur bestelt dan wordt uw bestelling de volgende dag via PostNL verzonden.

U ontvangt van PostNL twee verschillende notificaties:

  1. Zo gauw uw bestelling bij het sorteercentrum van PostNL is aangekomen ontvangt u een e-mail van PostNL met daarin uw track and trace
  2. U ontvangt een e-mail wanneer de bezorger onderweg is zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten op uw pakket.

PostNL

Wanneer wordt de protino bezorgd?

Om u een zo lang mogelijke houdbaarheid te geven houden wij Protino beperkt op voorraad.
Besteld u voor 13.30 uur dan wordt uw bestelling binnen twee dagen bezorgd. In het weekend verzenden wij helaas geen pakketjes.

Het product Protino

Hoe lang is de Protino houdbaar?

Protino is een versproduct en daarom beperkt houdbaar, u kunt protino vergelijken met de verse melk uit de supermarkt.
Wij garanderen een houdbaarheid van 10 dagen, dat wil zeggen dat op het moment dat wij de Protino verzenden deze minimaal 10 dagen houdbaar is.
Doordat wij onze voorraad zo laag mogelijk houden komt dit veelal ten goede van de houdbaarheid.

Retourneren

Kan ik Arla Protino ruilen?

Arla Protino is een product met een beperkte houdbaarheid. Daarom is het niet mogelijk om uw bestelling te retourneren.

Veelgestelde vragen over Protinobestellen.nl

Waar kan ik met een klacht terecht?

Voor klachten kunt u ons bereiken via 053 203 2078 of via het contactformulier.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur ‘s ochtends tot 17.00 uur ‘s middags. Op zaterdag zijn wij bereikbaar van 08.00 uur ‘s ochtends tot 15.00 uur ‘s middags.

De waardering van www.protinobestellen.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 98 reviews.