10 dagen houdbaar Gekoeld verzonden Verzending vanaf 4 pakjes Levering via PostNL

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik betalen?

Onze website biedt de mogelijkheid om te betalen via iDEAL en middels overboeking, zo kunt u veilig en snel betalen.
Heeft u de protino snel nodig dan adviseren wij de betalen met iDEAL.

 

Is er een minimaal bestelbedrag?

U dient voor minimaal €20 euro te bestellen. Dit komt neer op 4 pakjes Protino. Omdat wij een minimale houdbaarheid van 10 dagen garanderen kunt u de Protino dus lang bewaren.

Wanneer moet ik bestellen?

Wanneer u voor 12:00 uur besteld wordt uw bestelling dezelfde dag door ons verzonden. U ontvangt uw pakket gemiddeld binnen een werkdag via PostNL.

 

Besteld op Verwachte leverdag
Maandag voor 12:00 uur Dinsdag
Dinsdag voor 12:00 uur Woensdag
Woensdag voor 12:00 uur Donderdag
Donderdag voor 12:00 uur Vrijdag
Vrijdag voor 12:00 uur Zaterdag
Zaterdag voor 12:00 uur Dinsdag
Zondag voor 12:00 uur Dinsdag

PostNL

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Indien u iets bent vergeten te bestellen dan kunt u dit aan onze klantenservice doorgeven via 085 1301 761 of via het contactformulier.

De verzending

Hoe blijft de Protino koud?

De Protino wordt verzonden in speciale isolatieboxen die zijn voorzien van gelpacks. Hierdoor blijft de Protino geruime tijd onder de 7 graden, lang genoeg om te zorgen dat uw bestelling gekoeld bij u aankomt.

Ik was niet thuis toen de bezorger aanbelde

Protino is een versproduct met een beperkte houdbaarheidsdatum, om die reden is het belangrijk dat het pakket zo snel mogelijk weer gekoeld wordt opgeslagen.

Indien u niet thuis bent wanneer de bezorger aanbelt wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Wanneer ook deze aflevermogelijkheid mislukt zal uw pakket retour worden gezonden. Het pakket zal dan bij ons worden opgeslagen en u kunt dan contact met ons opnemen om het pakket opnieuw op te sturen.

*Additionele verzendkosten zullen bij u in rekening worden gebracht.
*Omdat de Protino een beperkte houdbaarheid heeft kan het zijn dat na de tweede verzendpoging de houdbaarheid van 10 dagen niet haalbaar is.
Wanneer bezorgen jullie?

Indien u op werkdagen voor 12:00 uur bestelt dan wordt uw bestelling de volgende dag via PostNL bezorgd.

Besteld op Verwachte leverdag
Maandag voor 12:00 uur Dinsdag
Dinsdag voor 12:00 uur Woensdag
Woensdag voor 12:00 uur Donderdag
Donderdag voor 12:00 uur Vrijdag
Vrijdag voor 12:00 uur Zaterdag
Zaterdag voor 12:00 uur Dinsdag
Zondag voor 12:00 uur Dinsdag

U ontvangt van ons vier verschillende email notificaties:

  1. Een bevestiging van uw bestelling
  2. Een bevestiging dat uw bestelling is ingepakt en klaarstaat voor verzending
  3. Zo gauw uw bestelling bij het sorteercentrum van PostNL is aangekomen ontvangt u een e-mail van PostNL met daarin uw track and trace
  4. U ontvangt een e-mail wanneer de bezorger onderweg is zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten op uw pakket.

PostNL

Wat zijn de bezorgkosten

U betaald €4,95 bezorgkosten. Besteld u voor meer dan €55,- dan is de bezorging gratis

Het product Protino

Hoe lang is de Protino houdbaar?

Protino is een versproduct en daarom beperkt houdbaar, u kunt protino vergelijken met de verse melk uit de supermarkt.
Wij garanderen een houdbaarheid van 10 dagen, dat wil zeggen dat op het moment dat wij de Protino verzenden deze minimaal 10 dagen houdbaar is.
Doordat wij onze voorraad zo laag mogelijk houden komt dit veelal ten goede van de houdbaarheid.

Retourneren

Kan ik Arla Protino ruilen?

Arla Protino is een product met een beperkte houdbaarheid. Daarom is het niet mogelijk om uw bestelling te retourneren.

Veelgestelde vragen over Protinobestellen.nl

Waar kan ik met een klacht terecht?

Voor klachten kunt u ons bereiken via 085 1301 761 of via het contactformulier.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur ‘s ochtends tot 16.00 uur ‘s middags.

De waardering van www.protinobestellen.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.9/10 gebaseerd op 205 reviews.